KA229 ERASMUS+

“RESET TODAY OR GAME OVER TOMORROW”

2020-1-AT01-KA229-077965_3

Το “Reset Today or Game Over Tomorrow “είναι ένα πρόγραμμα για το περιβάλλον. Ο τίτλος του προορίζεται να προσελκύσει νέους που συχνά απολαμβάνουν τα παιχνίδια στον υπολογιστή, για να τους ενθαρρύνει να έχουν μια παρόμοια προσέγγιση, δηλαδή να ξεπερνούν τα εμπόδια και να συνεχίζουν να εργάζονται προς έναν κοινό στόχο, ώστε να μπορούν να γίνουν «νικητές» στο μέλλον.

Στόχος είναι να ενημερώσουμε τα παιδιά για τις καθημερινές αιτίες ρύπανσης και να τα ενθαρρύνουμε να βρουν λύσεις μέσα στο σπίτι, στο σχολείο και στην τοπική κοινότητα. Οι νέοι σήμερα γνωρίζουν πολλές φράσεις όπως η υπερθέρμανση του πλανήτη, ρύπανση του αέρα ή αποτύπωμα άνθρακα που αναφέρονται συχνά από τα ΜΜΕ και σε διαδηλώσεις διαμαρτυρίας όπως οι Fridays for Future“. Ωστόσο, πολλοί μαθητές δεν κατανοούν πραγματικά τις έννοιες ή τη σχέση μεταξύ της υπερθέρμανσης του πλανήτη και της κλιματικής αλλαγής, ούτε βλέπουν πώς μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της ρύπανσης.

Ο σκοπός αυτού του έργου είναι να εκπαιδεύσει τους μαθητές σε καθιερωμένες γνώσεις εμπειρογνωμόνων, ώστε να κατανοούν τους μηχανισμούς που εμπλέκονται στην υπερθέρμανση του πλανήτη. Έτσι, κατανοώντας τις βασικές πηγές ρύπανσης του περιβάλλοντος, στοχεύουμε να ενθαρρύνουμε τους μαθητές να εντοπίσουν προβληματικές περιοχές μέσα στο σχολείο, το σπίτι και το τοπικό περιβάλλον και να εργαστούν για να τις βελτιώσουν. Ωθώντας τους να εργάζονται για λύσεις και να εισάγουν κατευθυντήριες γραμμές, οι μαθητές μπορούν να λειτουργήσουν ως πολλαπλασιαστές στο σπίτι και εντός των κοινοτήτων τους. Το “Reset Today OR Game Over Tomorrow” είναι ένα έργο με ευρεία εφαρμογή διαφόρων σχολικών θεμάτων. Η ιδέα είναι ότι το έργο θα ασχοληθεί με διαθεματικά προγράμματα, έτσι ώστε να εμπλακούν όσες περισσότερες τάξεις και διαφορετικά αντικείμενα(μαθήματα) γίνεται.

ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ

Pazmanitengasse Austria, Haeldagerskolen Denmark, ARJ Belgium, 3rd High School Gerakas Greece,

6th High School Katerini Greece

Loading

Αφήστε σχόλιο